Pagina's

maandag 27 december 2010

Verjaardagskaartje met copics

Heerlijk, ik heb nog een week vakantie en ik heb zin om deze week eens lekker creatief bezig te gaan! Of dat allemaal gaat lukken is altijd de vraag haha. Kindlief ligt nu heerlijk te slapen, dus had ik wat tijd voor mezelf.

Morgen is mijn moeder jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt:

Het is voor het eerst dat ik een stempelafdrukje heb ingekleurd met mijn copics en dat was wel even wennen hoor. Ook heb ik nog niet zoveel kleurtjes, anders had ik de jurk wat minder felblauw gemaakt, maar in het echt steekt het toch ook wel weer lekker af.
Voor de huid gebruikte ik: E00/E11/E13/W3 en R20
Voor het haar: E71/E77/W3
Voor de jurk en schoenen: B00/B12/B95/W3
Voor de vleugels: W1/W3/B00
Al met al vind ik dat ik nog aardig ver ben gekomen haha. Hieronder nog een detailfoto van de kaart:

Ik hoop dat mijn moeder hem mooi vindt!

Bedankt voor het kijken en berichtjes maken mij altijd heel blij!!!


Photobucket

8 lieve reacties:

Jolanda zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en zeker ook mooi ingekleurd! Ik weet zeker dat je moeder hem mooi zal vinden!

Groetjes Jolanda

Cora Hoekstra zei

Ik ben eerst maar eens gaan scrollen over je blog, wat maak je een hoop leuks en vooral wat een verscheidenheid. Jammer dat your zoap gaat stoppen met de winkel, zo te zien kende je winkel goed.
Je kaart is leuk geworden, en copics kleuren is echt iets wat je onder de knie moet krijgen want het lijkt best makkelijk.

sam zei

erg leuk kaartje!

Johanna zei

Erg schattig dit kaartje!! Wat een lief gebaar :)
Groetjes, Johanna

natje zei

Wat een mooie kaart!!
Zal je moeder zeker blij mee zijn.

Groetjes

Lenet zei

je moeder vind het vast een hele mooie kaart. Ik vind hem zeker mooi.

Suzanne zei

Wat een leuk kaartje... De rest van je blog ook even snel doorgelopen en je maakt leuke creaties! Heb zo weer inspiratie opgedaan! Ik werk zelf niet met copics, maar heb het wel een keer geprobeerd. Ik vond het erg lastig! Maar schijnbaar: oefening baart kunst!

liefs Suzanne

sylvana zei

leuke kaartje heb je gemaakt