Pagina's

zondag 26 december 2010

kerst kadozakjes voor gezelligheid onder de boom

Ten eerste allemaal fijne kerstdagen! Wij zijn gisteren gezellig met de familie bij elkaar geweest voor veel gezelligheid en een diner samen. Onder de kerstboom verschijnen meestal wel wat kleine kadootjes en dit jaar had ik wel zin om ook iets te maken. Voor mijn schoonzusje en moeder heb ik deze twee zakjes gemaakt:

De zakjes heb ik gemaakt met mijn Scor buddy. In het tasje zat natuurlijk nog een kleinigheidje, namelijk elk een kaarsje:

Beplakt met papier en een kantje. En elk een broche:

Mjn vader had de zakjes op een karretje van het kersttreintje gezet dat onder de boom rijdt, stond wel schattig haha. Verder hebben we heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.

Hopelijk hebben jullie ook heerlijke kerstdagen! Geniet van het samen zijn!!!


Photobucket

2 lieve reacties:

Unknown zei

Schattige zakjes.
Nu op naar oud en nieuw.
Daarna even een tijdje niets.
Groetjes Brigitte

Marian zei

Wat een geweldige zakjes zeg. Zien er zo mooi uit! Volgens mij een feestje op zich om te krijgen. En die kaarsjes zien er ook zo lief uit. Heel erg mooi gemaakt hoor!
Ben gelijk volger geworden. Je stijl spreekt me erg aan.

Groetjes, Marian.