Pagina's

vrijdag 3 december 2010

Kerstkaartje

Als ik al die mooie blogs bekijk zie ik overal de mooiste kerstkaarten voorbij komen! Dat en het koude weer buiten inspireert dan ook zo om er zelf ook eens mee aan de slag te gaan. Normaal gesproken maak ik nooit zelf kerstkaarten, maar dit jaar kon ik het toch niet laten en er eentje te fabrieken
De papierlijn is al een oudje van K&Company Peppermint twist. Verder heb ik gesso gebruikt om sneeuw te maken en glitters voor een lekker kerstig effect. Het labeltje aan de zijkant kan je eruit schuiven en dan staat er nog een kerstster onderaan. Dat was het weer voor vandaag!

Photobucket

3 lieve reacties:

Margot zei

wat een mooie! gaaf al die glitters!

* Daniëlle * zei

Prachtig kaartje zeg!

natje zei

Echt mooi kaartje!!
Mooi met die glitters.

groetjes