Pagina's

donderdag 2 december 2010

Canvas van Rosadotje

Dit leuke canvasje heb ik al een tijd geleden gemaakt voor op Jesse zijn kamertje. Helaas was ik er steeds niet aan toe gekomen om er een foto van te maken, tot vandaag!

Voor het canvasje heb ik o.a. gebruik gemaakt van het to-do papier van de Rosadotje boy serie van Your Zoap. Dit is het schild met het plaatje van het jongetje. Ook de stofjes op de achtergrond zijn daar gekocht. Het staat zo leuk op zijn plank boven de commode! Het binnenste stuk is opgevuld en daardoor een beetje verdikt, al denk ik niet dat dat helemaal goed te zien is op de foto. Nou eindelijk heb ik het eens op mijn blog geplaatst!!!

Ook heb ik vandaag deze grappige signature gemaakt. Het meisje, dat ben ik! Ik heb het in paint ontworpen.

Photobucket

0 lieve reacties: