Pagina's

zondag 19 december 2010

Borstel in een nieuw jasje!

Wat gezellig dat je weer even langs komt op mijn blog!

Deze leuke borstel heb ik al een tijdje op de open haard liggen, maar ik vergat er steeds een foto van te maken. Het is gewoon een ouderwetse schoonmaakborstel, maar beplakt met papier uit de Rosadotje Grey serie van Your Zoap. Hier heb ik ook het idee vandaan en dit is mijn versie ervan:

Het is heel simpel te maken en het geeft al snel een leuk resultaat!

Nog even van dichtbij:

Zijn jullie ook zo aan het genieten van de vrije zondag thuis? Ikke wel hoor! Schitterend weer buiten (als je tenminste niet op pad hoeft). Lekker met een kopje thee op mijn zolderkamertje vertoeven. Straks misschien nog met Paul en Jesse op de slee door de straat, heerlijk!

Fijn weekend allemaal, geniet ervan!

Photobucket

7 lieve reacties:

hilde janbroers zei

wat grappig gemaakt! leuk hoor!
bedankt voor je berichtje op mijn blog.

natje zei

Heel leuk!!
Prachtig gemaakt hoor!

Groetjes

Manja zei

Wat een gezellige blog heb je!
Heel leuk opgepimpt die borstel.
Groetjes Manja

natje zei

Ik wens je ook nog fijne feesten en een creatief 2011!

Groetjes

Poppit zei

Some great ideas on your blog! I'm now following :=) Thanks for checking out my cupboard x

Scrapelle zei

super leuk gemaakt die borstel!

Brenda zei

Wat een super leuk idee zeg! Echt heel leuk geworden, helemaal mijn style! Je hebt er een volger bij hoor! Kom snel weer bij je langs!
Liefs Brenda