Pagina's

dinsdag 21 juli 2009

vakantie en memobordjes...

Ja ja ik leef nog!!! Ik heb het de laatste tijd zo druk gehad met werk etc. etc. iHet was even niet zo leuk allemaal en ik kwam nergens meer aan toe, maar nu heb ik lekker zomervakantie en kom net terug uit het superzonnige Italie!! Het was heerlijk 2 weken lekker luieren in de zon. 38 graden in de schaduw, joehoe!! Hier even een kiekje van mij bij de mooie zonnebloemen van Umbrie vlakbij Toscane


Verder heb ik vandaag bij de Trekpleister eindelijk leuke memobordjes gescoord voor in mijn scrapkamer en heb ze (helemaal zelf) opgehangen. Dit is het resultaat:

Ik vind het helemaal leuk! Mijn kamer wordt al steeds completer..
Nou tot de volgende keer. Ik hoop snel want in mijn 6 weken zomervakantie hoop ik toch echt wel tijd te vinden om eens lekker wat te scrappen weer. Veel leuke foto's van de vakantie, dus genoeg inspiratie!!
Tot de volgende keer!!!!

2 lieve reacties:

* Daniëlle * zei

Ik was al benieuwd hoe het met je was. Gelukkig alles goed én al lekker met vakantie geweest! Je scrapkamer blijft geweldig hoor. Goed dat je zelf bordjes hebt opgehangen. ;-)

Groetjes,
Daniëlle

Anoniem zei

Heey Ellen, ben je ook naar Toscane geweest? Wij zaten er dan in dezelfde periode, grappig !
Gaaf he die zonnebloemen !

Groetjes,
Corine