Pagina's

donderdag 30 juli 2009

Shopnieuws

Afgelopen woensdag ben ik samen met mijn moeder naar Paper and Pictures in Doorn geweest. Ik had het nieuwe pand nog niet gezien, maar wat een mooie winkel zeg!!!! Onze monden vielen open toen we binnenkwamen. Ik zal maar niet vertellen hoeveel uren we erbinnen hebben doorgebracht, maar het was de moeite waard.

Dit zijn mijn aankopen:

Ze hadden zoooooo veel leuk spul liggen, maar omdat ik niet zoveel budget heb (vind ik zelf) heb ik me aardig ingehouden vind ik zelf. Binnenkort moeten we de badkamer verbouwen en de slaapkamer, dus ik doe een beetje rustig aan, al was dat wel HEEL ERG moeilijk hoor..Ze hadden ook heel erg leuk home deco spul en superleuke lapjes (kwijl kwijl)..

Vanmiddag kwam de postbode ook nog een leuk stempelsetje brengen. Deze had ik op Marktplaats gekocht. Ik vind m zo leuk! En hij was veel groter dan ik dacht ook nog!

Nou tot zo ver mijn shopnieuws..misschien binnenkort meer, want h eel per ongeluk valt er steeds weer wat in mijn winkelmandje....(je moet ook nooit zeggen dat je rustig aan gaat doen, dat gaat alleen maar geld kosten nl)

Tot de volgende keer!!!

Knuffels Ellen

1 lieve reacties:

scrapdictive zei

Leuke aankopen, Ellen.
Ik ben reuze benieuwd wat je daarmee zult gaan maken.