Pagina's

woensdag 22 juli 2009

Copic markers

Gisteren was ik even in de hobbywinkel in Almere en toen ben ik toch maar overstag gegaan. Ik heb 6 copic markers gekocht. Ik heb er meteen een stempelafdrukje mee gemaakt en merk dat ik nog wat moet oefenen. Ook dacht ik dat Stazon inkt wel watervast was, maar toch liep de inkt uit..erg raar...maar even opzoeken hoe ik dan het beste kan stempelen, of misschien ligt het aan het feit dat ik op gewoon papier gestempeld heb. Anyway, ik vind het wel leuk , maar merk dat je al snel meer kleuren wilt etc. Misschien koop ik nog een keer paars en geel enzo erbij, dan heb ik het een beetje compleet, maar alles op zijn tijd...Ook heb ik nog even een superleuk stempeltje gescoord, ik vind m zoooo schattig!!!
Aankopen:

Mijn eerste gekleurde stempelafdrukje met de copic markers:

Oefening baart kunst zullen we maar zeggen he!..Nou nu even verder met de was (van de vakantie allemaal) en dan ga ik maar eens verder mijn hobbykamertje opruimen, want dat is nog steeds een big chaos!

arrivederci!!! (ik zit denk ik nog in de Italiaanse sferen)

0 lieve reacties: