Pagina's

dinsdag 29 maart 2011

Vogelkaart #2

Voor een lief vriendinnetje haar verjaardag heb ik deze vogelkaart gemaakt. Inspiratie kwam natuurlijk van de eerste kaart, alleen heeft deze andere kleuren.


 Ik ben zo gek op deze kaart! Mijn vriendin was er ook erg blij mee gelukkig. Ook dit roze papier en de vogelstempel zijn weer van Eline's huis.

Ik moet zeggen dat ik deze kleuren ook erg leuk vind! De werkwijze is hetzelfde als de eerste kaart, alleen heb ik hier nu een verjaardagswens op een clearvel gestempeld en op het kaartje geniet.

Nou ik wens iedereen vast een fijn weekend, want de mijne is begonnen, heerlijk! Morgen ga ik met mijn moeder aan de hobby en in de avond heb ik een workshop bij Gepke thuis en gaan we een kaart maken. Ik ben benieuwd! Jullie zien hem wel weer voorbij komen :D

Creatieve groetjes,
 Ellen

Photobucket

7 lieve reacties:

Unknown zei

Wat heb je dat mooi gedaan.
Ik ben heel benieuwd wat je bij Gepke gaat maken. Veel plezier.

Groetjes Marlies

Marian zei

Oh mooi joh. Zo'n verjaardagskaart wil iedereen wel krijgen hoor!
Inderdaad erg mooie kleuren.

Lekker dat je nu al weekend hebt.
Veel plezier morgen en we zien vast wel snel hier wat je allemaal gemaakt hebt.

Groetjes, Marian.

Unknown zei

Mooie kaart.
Leuk met dat ruwe karton er achter.
Veel plezier bij Gepke.
Geniet van je weekend.
Groetjes Brigitte

mariska zei

Hoi Ellen

Wat een prachtige kaartje heb je gemaakt zeg.
Ik vind de stijl helemaal super. En ik snap dat je vriendin er erg blij mee was.

Liefs mariska

Annemieke zei

Heel erg gaaf! leuk dat het deurtje van het kooitje open staat!!
Groetjes, Annemieke

sam zei

heel leuk kaartje!! grappig met dat karton!

Marielle zei

heel mooi kaartje, en wat leuk gedaan met dat vogelkooitje super