Pagina's

woensdag 11 augustus 2010

Layout met glimmermist

Afgelopen maandag ben ik weer even lekker aan de scrap geweest. Ik heb met de Silhouette een mal uitgesneden van een swirly hartje en deze als mask gebruikt en daaruit is deze layout ontstaan:

Ik heb donkerblauwe (Slate) glimmermist gebruikt om over de mask heen te spuiten. Verder wat bloemen en kant, je kent het wel. Ben best tevreden en trots op mijn Silly zijn snijwerk :p

4 lieve reacties:

natje zei

Prachtige layout!
Mooie foto:)
Prachtig gedaan met die glimmermist.


Groetjes

Anneke Wijers zei

Dat heb je heel mooi gedaan zeg!
En een mooie foto.
Ik heb de Sil ook al gebruikt om mallen te maken;
of eigenlijk gebruik ik gewoon het restmateriaal als mal.
Daar kun je nog hele leuke dingen mee doen.

blogvanco zei

Wow Ellen, wat mooi zeg, prachtig met deze kleuren zo !

Unknown zei

wat een mooie foto! en prachtig resultaat. Erg gaaf.