Pagina's

donderdag 5 augustus 2010

Freebie: GSD bestanden vlinder en bijtje

Hoi allemaal,

Sinds een paar weken ben ik in het trotse bezit van een silhouette!!! Ik ga mijn cricut verkopen en ben nu druk bezig met het verzamelen van GSD bestandjes om uit te kunnen snijden. Op veel sites zag ik zelfgemaakte figuurtjes voorbij komen en ik had geen idee hoe iedereen dat nu deed. Dus ben ik mij eens gaan verdiepen in het maken van figuurtjes en dat is dus best verslavend! Hieronder zie je mijn eerste creatie: Een vlinder en een bijtje

En omdat ik weet hoe leuk het is als mensen bestandjes delen, ga ik dat voortaan ook doen! Het bijtje (GSD) kun je hier downloaden: http://www.4shared.com/file/F9jsp4I-/bijtje_ellendesign_2010.html en de vlinder hier: http://www.4shared.com/file/yIF7NnTu/vlinder_ellendesign_2010.html
Als je één of allebei download zou ik het leuk vinden als je even een berichtje achterlaat, het kost mij namelijk ook veel tijd om het te maken.

Binnenkort vind je hier 3 snijbestanden van Woezel en Pip en daarna nog meer GSD freebies! En ook hopelijk voorbeelden van wat je ermee kunt maken ;)
UPDATE: Ik heb inmiddels een layout gemaakt met het bijtje. Foto vind je in het volgende bericht.

Groetjes Ellen

2 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Hoi Ellen,
Gefeliciteerd met je Silhouette.
Ik heb er ook een en ik vind het een heerlijk apparaat.
Misschien dat ik vandaag wel weer wat ga uitsnijden.
Wist je dat je iedere week een gratis download bij Silhouette kunt krijgen?
Dat moet je wel echt die week doen, anders verloopt het!!!
Volgens mij zijn de andere shapes allemaal 75 cent op dit moment.
Normaal zijn ze 99 cent en voor die prijs ga ik niet meer moeilijk doen (in het verleden heb ik ook wel eens een shape gemaakt zelf maar dat doe ik niet meer) Er zijn zoveel leuke te koop voor weinig geld...
Mocht je iets willen weten, laat het dan gerust weten.
Alles goed met de kleine???
Nog een week en dan weer de klas inrichten, beh!
Die zesde week zit ik weer grotendeels op school.
Groetjes, Anneke

Anoniem zei

Ik heb aboutellen.blogspot.com gevonden via Google. Goed gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?

Groetjes,
Henny uit Purmerend