Pagina's

zondag 16 mei 2010

Waxinelichthoudertjes, lapjes en bloemen

Afgelopen donderdag ben ik weer even creatief geweest met een heel simpel projectje. Ik heb het idee niet van mezelf, maar zag het een tijd geleden al bij Gepke (Your Zoap) in de winkel staan en dacht, waarom bedenk ik zoiets zelf niet? Zo simpel, maar o zo schattig.

Je hebt nodig: een waxinelichthoudertje. Gewoon zo een simpel, saaie, glazen. Deze heb ik voor 15 cent bij de kringloopwinkel gekocht:

En verder een stukje kant. Hoeft maar een klein stukje te zijn, als het maar om het lichtje past En tadaaa:

Schattig he!

Het staat zo leuk!

Ook heb ik vanavond maar even mijn nieuwe stofjes ingeruimd in mijn buffetkast en heb ik meteen het een en ander veranderd in mijn hobbykamer. Eerst een foto van de plank met lapjes:

Ziet er weer aardig gezellig uit. Hij begint ook al goed vol te raken! Het mandje moest ik ertussen proppen haha.
Verder heb ik laatst bij de Action een nieuwe etagiere gekocht en daar een deel (!) van mijn bloemen ingedaan.
Erg he, dit zijn nog niet eens al mijn bloemen. Ik heb nog een deel in zakjes zitten, 3 losse potten, een mand vol met kleinere potjes en flesjes en dan nog 8 Ikea voorraadpotten vol. Ik zal binnenkort even een berichtje plaatsen over al mijn bloemen, want nu dat ik dit zo tik geloof ik het zelf bijna niet... Maar ik heb geen zwak voor leuke bloemetjes hoor haha. Ach 1 ding scheelt, het is een verzameling van een aantal jaren, niet dat ik het allemaal in 1x gekocht heb gelukkig (moet toch wat zeggen). Scheelt weer.
Bedankt weer voor het kijken!!!

1 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Dat ziet er leuk uit!
Ben je ineens aan de lapjes?
Je houdt ons toch niet voor het lapje, hè?
Is dat leuk die winkel: your zoap?
Ik hoorde er laatst van
maar ik ben er nog niet geweest.