Pagina's

zondag 9 mei 2010

Mijn eerste moederdag!!!

Hoera, vandaag was mijn eerste moederdag en ik ben lekker verwend! Vanmorgen kreeg ik een heerlijk ontbijtje op bed van mijn mannen, croissantjes en bakkie thee. En natuulijk een mooie moederdagkaart. Paul kan natuurlijk niet scrappen, dus was hij zo slim om een srap-achtige kaart te kopen en daar een foto van Jesse in te doen haha. Ook heb ik een mooi zilveren kettinkje gekregen van een kinderkopje en achterop Jesse zijn naam. Foto maak ik morgen wel even, is nu een beetje donker.

Uiteraard hebben we ook mijn moeder bezocht en ik had deze kaart voor haar gemaakt:

Het karton is van de doos van de frituurpan die we afgelopen donderdag gekocht hebben :p en de bloem heb ik ook zelf gemaakt van ee woordenboek en glimmer mist.

Morgen maak ik een foto van mijn moederdagkaart en kado.

Bedankt voor het kijken!!

2 lieve reacties:

natje zei

Wat een mooie kaart!
Prachtige bloem!

Groetjes

Floortje zei

Ik heb een enorme achterstand met bloggen....dus kom er nu achter dat je inmiddels moeder bent van Jesse...VAN HARTE GEFELICITEERD!
X Floortje