Pagina's

zondag 2 augustus 2009

Wedstrijd DT Scrapaddiction

Ik heb besloten maar eens mee te gaan doen met een wedstrijd. Deze keer gaat het om een DT van Scrapaddiction. De bedoeling was een layout te maken die goed jouw stijl weergaf. Best lastig, want ik heb geen idee wat mijn stijl is, dus heb ik maar een layout gemaakt zoals ik ze meestal maak.

Dit is m geworden:

Het is een foto van mijn neefje, alweer 2,5 jaar geleden denk ik. Eigenlijk de eerste keer volgens mij dat ik blauw cardstock heb gebruikt haha, maar vond het wel bij de oogjes van Lucas passen.
Nog twee detailfoto's:



Dit onderste viltfiguur heb ik zelf ontworpen en gemaakt. Het is een biscuitje (net als de titel). Ik heb m gemaakt van vilt. Issie niet skeetig???
Nou ik ben benieuwd naar de uitslag voor het DT, maar ik denk zo maar: degene met de stijl die het beste bij het idee van de winkel past, die wint natuurlijk! Ik ben wel errug nieuwsgierig naar de andere inzendingen hoor.
Wil je meer weten over de wedstrijd, meedoen of gewoon even neuzen, neem eens een kijkje in de winkel van Scrapaddiction op http://www.scrapaddiction.nl/
TFL!!!!!!
Dan ga ik nu even een kaartje maken (heb ik zin in)

4 lieve reacties:

Anoniem zei

Haha Ellen, je LO is super zeg ! Dat vilten koekje, geweldig !
I wish you luck !!

Groet, Corine

Anneke Wijers zei

Ik vind 'm i.i.g. hartstikke leuk!!!
Misschien word ik je rivale nog wel in deze wedstrijd.
Ik denk er half en half over om ook mee te doen.
Maar ik ben er nog niet uit én... ik moet dan wel met iets heel goeds komen, zie ik!!!!

Patricia zei

Hey, hij is echt super geworden!! Hoop voor je dat je een kans maakt, vind jou stijl helemaal geweldig!! En je maakt echt super schattige felties!!

* Daniëlle * zei

Ik vind het een erg leuke LO! Dat biscuitje is ook leuk gevonden zeg. Succes met de wedstrijd.