Pagina's

zaterdag 8 augustus 2009

Friends

Vanavond heb ik deze layout gemaakt van mij en mijn vriendin. Het is een lift van een layout die ooit in Scrapbook magazine heeft gestaan. Ik vond m zo gaaf dat ik m gelift heb.

Dit is m geworden:

Ik heb verschillende soorten papier in stukjes van 5x5 cm gesneden en in sommige hokjes een versiering aangebracht. Helaas komen de kleuren niet zo mooi over, omdat het nu donker is buiten, maar dat mag de pret niet drukken toch? Het was erg leuk om weer eens iets compleet anders te maken met al die hokjes!
TFL!!!
Groetjes Ellen

4 lieve reacties:

Patricia zei

hij is zeer goed geslaagd! Heel erg gaaf gedaan!!

Jacqueline zei

Hij is heel leuk geworden. Ik vond het ook meteen een gave LO en ga hem zeker ook nog eens liften.

Anneke Wijers zei

Een hele leuke layout.
De foto komt ook zo prima naar voren
omdat ie zwart/wit is op een kleurige achtergrond.

Floortje zei

Wat een gave layout en wat heb je een leuke papiertjes gebruikt!
Groetjes, Floortje