Pagina's

maandag 3 augustus 2009

Online crop

Vanavond was er weer een online crop op Scrapsite. Deze keer gingen we kaartjes maken. Er kwamen 4 sketches online (elk halfuur eentje), maar ik heb het lekker bij 1 gehouden. Ik kwam ook wat later aanschuiven, want mijn ovenschotel duurde iets langer dan ik gepland had :p


Dit was de sketch:


En dit is mijn uitwerking:



Helaas kan je het papier niet goed zien, het is namelijk een soort parelachtig papier met een lichte glitter. Het papier is een restje van een oude lijn van MME. Zo maak je nog eens wat op! Nou wie weet ga ik er nog eentje maken..


O en nu ik toch een berichtje aan het plaatsen ben, wil ik dit even met jullie delen hoor:


Mijn nieuwe aanwinst:


Vandaag gekocht bij de Action voor nog geen 3 euro!! (ik had nog een tegoedbon van 5 euro). Ben er helemaal blij mee en hij staat te pronken op mijn werktafel. Ik heb er een draaiplateau onder gedaan, dus als ik wat nodig heb kan ik m makkelijk ronddraaien. I love it!!


TFL!!!

3 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
En die etagere is ook leuk zeg!
Van bij onze Action???
Mooi koopje!
Maar... waar heb je dat draaiplateau vandaan?

Patricia zei

Hey een kaartje :P hij is echt gaaf geworden!! En wat een koopje van de action :O !!! Hij is wel super gaaf zeg...

Floortje zei

Wat een mooie kaart! En ik ben heus niet jaloers op je nieuwe etagere....en al helemaal niet voor die prijs....bofkont!
Groetjes, Floortje