Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

Bedankje voor de juf: gelukszakjes

Afgelopen donderdag was de laatste dag voor de vakantie en om de juffen van Jesse zijn peuterspeelzaal te bedanken wilde ik iets maken. Ik vond het zo moeilijk, maar koos uiteindelijk voor kleine zakjes met wat lekkers erin.
 Het woord bedankt schreef ik op linnen en naaide het aan het zakje vast. Ik heb het zakje uit mijn hoofd gemaakt, want het leek me heel makkelijk hahaha. Ik heb er toch nog wel even mee zitten stoeien hoor!

Ik kocht grote snoephartjes, pakte deze in folie
en deed ze in het zakje

Tot slot haakte in een bloemetje en pakte het geheel in een zakje met een label eraan
Voor elke juf 1...
Ze vonden het erg leuk gelukkig, toch altijd wel even spannend. Alleen wilde Jesse de mooie zakjes niet meer weggeven hahaha. De juf heeft hem om kunnen kopen met een knuffel ;)

Nu heb ik ook 6 weken zomervakantie en dus lekker de tijd om op mijn hobbykamer te vertoefen! De bruiloft is al over een maand en ik heb nog een hoop bedankjes te naaien en ik wil nog een enveloppedoos maken en misschien nog meer leuke versieringen.

Fijne vakantie!!!!

4 lieve reacties:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ziet er erg leuk uit de gelukszakjes.
En een fijne vakantie geniet ervan
Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Ziet er heel erg lief uit!

Liefs,
Thea.

Unknown zei

Geniet van je vakantie! Veel te lang niet op je blog geweest, leuke dingen heb je gemaakt zeg!
liefs, Nancy

Unknown zei

Ze zijn heel leuk geworden.
Geniet lekker van je vrije dagen.

Groetjes Marlies