Pagina's

maandag 4 mei 2009

Bubbly

Vanavond was er weer een online crop op Scrapsite. Na de 2 minuten stilte ivm dodenherdenking ben ik eraan begonnen. Dit was de sketch:

In de eerste plaats wist ik niet zo goed wat ik ermee moest, maar later kwam iets van inspiratie. Ik ben met super bubbelplastic gaan stempelen op cardstock en heb daar glitters overheen gestrooid. Daarna het ik het papier gescheurd en opgeplakt samen met de foto. Toen met een wc-rol roze bubbles gestempeld en in de bubbles met de hotfix steentjes geplakt (helaas niet te zien op de foto). Ook heb ik in alle bubbles op de foto kleine hotfixsteentjes geplakt (helaas ook niet te zien op foto). Linksboven zitten 3 zig-zag lintjes geniet. Verder nog wat versierd en dit is het resultaat:


Heb ik eindelijk dat papiertje gebruikt die ik ooit heb gekocht op de Kreadoe, want die was 'o zo leuk' en vervolgens geen ideeeeee wat ik ermee moest...Jammer dat je de glitters niet zo ziet op de foto, want in het echt issie wel bling!!!
Wat details:
Als je goed kijkt zie je de hotfixsteentjes

Nou dat was 't weer, tot de volgende keer!!!

2 lieve reacties:

Jacqueline zei

Hij is leuk, Ellen! Het is soms inderdaad jammer dat je de LO niet zo mooi op de foto krijgt als dat hij in het echt is.

* Daniëlle * zei

Wat een leuke, vrolijke LO! En wat heb je er veel werk mee gehad. Jammer dat het op de foto's vaak niet allemaal goed te zien is... Je foto's zijn ook niet aan te klikken dat ze groter worden, jammer.