Pagina's

zondag 10 augustus 2008

Pudding broodje

Jammie!!! Ik ben gek op puddingbroodjes!! Daarom heb ik er maar eens een layout van gemaakt. Ik heb een sketch gebruikt van Got Sketch en eindelijk mijn grote en kleine hoekpons uit kunnen proberen om een schulptrandje te maken.

Verder zijn Paul en ik (nadat we lekker bolletjes hadden gegeten, zoals bijna elke zondag) naar de Media Markt gegaan om een nieuwe autoradio te halen, want de mijne deed t niet meer zo goed en ik werd er GEK van..dus nu een nieuwe van Panasonic met afstandbediening haha, ben benieuwd! Daarna even mijn auto gewassen, mocht ook wel weer na een jaar denk ik...Dus we kunnen er weer tegenaan. Gisteren nog bij de kapper geweest en alles weer geknipt en gekapt. Nou dat was mijn weekend wel zo een beetje. Straks mijn autoradio installeren en ff checken natuurlijk....
Laters!!!

5 lieve reacties:

Fia zei

Ahhh zo zie ik hem duidelijker, echt een leukie hoor!!
Frisse kleurtjes en een leuke foto!!!
Veel plezier van je nieuwe auto radio!!

groetjes,Fia

Patricia zei

Wat een gave LO zeg!!

Unknown zei

ooow jammie! begin hier prompt te kwijlen! :D leuke lo!

Wendy Smith zei

lovely scrapping...nice to see work from across the globe

Anneke Wijers zei

Wat een grappig onderwerp!
Heel leuk gedaan.