Pagina's

dinsdag 19 augustus 2008

Cutie misty 2007

Jah vanavond is er toch nog iets crea-bea uitgekomen, ondanks dat ik doodmoe ben van de drukte op mijn werk de afgelopen week. Nu was het ook niet zo moeilijk, want ik heb een lift gemaakt! Dit is mijn resultaat ervan:


Helaas reflecteren de letters misty 2007 op de ticket door de flits, maar ik heb de foto in het donker genomen, dus dat is altijd even een beetje puzzelen. Mijn hele vingers zitten weer onder de verf van het stempelen met bubbeltjesplastic haha. Ik vind m zelf wel weer leuk geworden. Nou nu ga ik snel mijn mandje in, want morgen weer een drukke dag en dan heb ik van 13.00-20.00 kanjercursus op mijn werk...lange dag dus!
Doegie!!!

2 lieve reacties:

margret zei

Heel leuk geworden!
Mooi gelift hoor, doet niet voor heet origineel onder ;)
Heerlijk hè even liften als je eigenlijk te moe bent voor crea uitingen.

Patricia zei

Ow wauw hij is gaaf geworden zeg!!!