Pagina's

zondag 22 juni 2008

Weer gescrapt eindelijk

Na alle hectiek van ons nieuwe huis en het afronden van het schooljaar, heb ik toch vanmiddag even tijd gevonden om te scrappen. Ik ben begonnen aan de CJ van Linda, maar die laat ik nog niet zien, want dat is natuurlijk een verrassing! Verder heb ik mijn bijdrage gemaakt voor de juni-challenge. De uitdaging was een gebruiksvoorwerp te scrappen. Ik heb voor mijn autootje gekozen, omdat die mij overal naartoe brengt en ik echt niet meer zonder zou kunnen. Helaas nu met dikke deuk, van een of andere muts, maar daar zijn we nog mee bezig. Hopelijk ben ik hem niet kwijt (total loss), dus deze lo is ook een beetje een eerbetoon!! Alleen hier is de auto nog zonder spoiler en zonder velgen, maar jah, t gaat om de liefde!!
Natuurlijk heb ik weer menig bloemetje gebruikt haha en eindelijk weer eens de hotfix uit de kast gehaald, al komt dat op de foto niet echt over. Nou dat was het weer even voor vandaag!!

Groetjes !!!

0 lieve reacties: