Pagina's

zaterdag 28 mei 2016

Swing card hello friend

 Al heel lang ben ik fan van deze leuke mal van Dutch Doobadoo de Swingcard 5. Giseravond was ik gezellig Hier Twitch aan het kijken met Martine en ondertussen heb ik dit kaartje gemaakt. Zo leuk om te doen! 

Het stempelafdrukje van Tilda kleurde ik al eerder een keer.  De volgende materialen heb ik gebruikt:

Materialen:
- Dutch Doobadoo Dutch Card Art Stencil swingcard 5 A5
- Wit cardstock voor de kaart
- Studio Light paper pad #30
- Marianne Design Cretable klimop LR0206
- Quickutz stans vlindertje
- Stempelafdrukje Tilda
- Copic ciao markers
- Distress inkt Walnut stain
- Distress tool
- Blauw fijn tule
- Twee papieren bloemblaadjes
- Paars strikje met plakparel
- Ticket Just Because
- Meeldraadjes wit
- Papieren bloemetje
- Taartrondje verkreukeld
- Plakparels
- Lijmpistool

Als je de swingcard een beetje vouwt ziet hij er zo uit. Hij kan ook helemaal dicht. 
Zo leuk weer om te doen en ik blijf het een leuk model kaart vinden, ga ik vast wel nog een keer gebruiken :). Fijn weekend en bedankt voor het kijken!
 
Groetjes Ellen

0 lieve reacties: