Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

Potje voor mijn lijm

Gisteren heb ik dit potje gemaakt om mijn lijm in te zetten:


Ik kwam het idee een tijdje geleden tegen op het SA forum van Brenda. Zij had een potje gemaakt om je lijm in ondersteboven te zetten. Wat een idee! Ik zit ook altijd te stoeien met mijn lijmpotje, omdat het zo lang duurt voordat de lijm er eindelijk uitkomt. Gisteren heb ik maar weer eens een Olvarit potje van mijn kleine uk gepakt en ben aan de slag gegaan.

Het papier is van Tilda en het stempeltje van Eline's huis. De pin en het kant heb ik gekregen uit een RAKje.

Het werkt echt supergoed en ik hoef nooit meer te wachten en te schudden om de lijm eruit te krijgen. En het staat ook nogeens leuk op mijn hobbytafel

Bedankt voor het kijken en ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

Photobucket

9 lieve reacties:

Marian zei

Wow, dat is een mooi potje geworden! Erg leuk idee zo.

Groetjes, Marian.

Unknown zei

Wat een slim en nog leuk potje ook.
Groetjes en een fijne zondag Brigitte

Fia zei

Erg handig en....staat zo leuk en gezellig op de tafel!
Lief gemaakt weer Ellen!

Gezellige Zondag....

Frences zei

Wat een ontzettend goed idee en leuk gedaan! Ik ga ook maar eens potjes verzamelen :)

Groetjes Frences

Brenda zei

Hoi hoi Ellen!!
Wat heb jij een leuk potje gemaakt zeg!! Ideaal he!! haha
Hij zal super leuk staan in jouw geweldige zolderkamer!! Echt iets waar ik jaloers op ben :-)
Lieve groetjes Brenda

Carla zei

Wat geweldig leuk zo...en handig hoor...die lijm is er soms niet uit te krijgen!!
Wat heb jij trouwens een geweldig zolderkamertje....da's hier ook nog een wens.
Maar ja...eerst maar eens flink gaan ruimen daar!!

fijne zondag...lieve groetjes Carla.

Angelique zei

Wat een idee zo'n potje. Heel erg leuk gedaan.

Groetjes Angelique

Unknown zei

wat handig idee en je heb er ook een mooi potje voor gemaakt!!!

groetjes carla

Chantal zei

Wat schattige potjes zeg!!

Ben even aan het neuzen op je blog... onze jongens zijn bijna net zo oud :)
Nick is van 14 maart