Pagina's

woensdag 8 april 2009

Paaskaartje

Hey daar ben ik weer!!


Ik heb vanavond een paaskaartje voor mijn ouders gemaakt. Omdat zij toch nooit op internet zitten kan ik m wel plaatsen. Ik heb m gelift uit mijn jat-map. Gaat goed!



Ik heb voor het eerst sinds tijden ook weer mijn Cricut gebruikt om het konijntje uit te snijden. Hij komt van de cartridge Doodlecharms. verder gewoon wat knip, plak en stempelwerk! Ik vind m zelf wel heel erg schattig en ik hoop dat mijn ouders hem ook leuk zullen vinden. Vrijdag doe ik m bij hen in de bus!!
Alvast bedankt voor het kijken!!

2 lieve reacties:

Ans Brunsman-Hagens zei

Wat een leuk idee om zo'n kaartje te maken!! Mooi!!

Anneke Wijers zei

Wat een schattige kaart, Ellen. En zo begin-lente-achtig.
Ik ben persoonlijk niet voor "paaskaarten" maar om voor je ouders een uitzondering te maken, dat is wel heel leuk. Ik wed dat ze 'm erg leuk vonden; kan niet anders!!!