Pagina's

vrijdag 13 maart 2009

Verjaardagskaartje...

Zo nu en dan gebeurt het wel eens dat ik een kaartje maak. Ik kan niet zomaar in het wilde weg kaartjes maken, ik moet wel altijd een doel ervoor hebben en weten voor wie ik het maak. Deze keer heb ik een kaartje voor mijn vader gemaakt, omdat hij vandaag jarig is. Morgen viert hij het. Dit is het kaartje geworden:
Zelf vind ik m wel behoorlijk funny en ik weet zeker dat mijn vader m erg leuk zal vinden..
TFL!!

3 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Ik vind 'm zó leuk Ellen! De woordspeling is ook grappig hoor. Hoe heb je de uil gemaakt?

Floortje zei

Wat een geweldige kaart! Leuke tekst, leuke uil, inderdaad behoorlijk funny..
Groetjes, Floortje

Floortje zei

Hoi Ellen, ik vind het een eer om in je lijst te komen hoor! Ja, ik woon al bijna 2 jaar permanent in Spanje, helemaal in het zuiden, vlak bij Malaga. Er staat op mijn blog een link naar Andalusie Adventure, daar kun je zien wat we hier doen, naast mijn creatieve dingen, het is heerlijk hier, zou niet meer terug willen!
Groetjes, Floortje