Pagina's

maandag 23 februari 2009

Mijn 1e klasje

Aankomende donderdag komt de schoolfotograaf weer bij ons op school. Dit gaf mij het idee om elk jaar de foto's van mij en van mijn klasje te gaan scrappen. Vorig jaar had ik voor het eerst écht mijn eigen klas, niet meer als invaller, dus dan is het wel leuk om elk jaar het verschil te zien (wacht maar over 10 jaar hahaha). Hij flansde ineens zo mijn mouwen uit. Ik vond het trouwens wel moeilijk om deze foto's te scrappen. Ze zijn beide vrij groot van formaat en bij al die kleuren en dingen is het moeilijk papier te zoeken, maar dit is m geworden:

De foto is alleen bagger genomen nu dat het helemaal donker is en die kleuren doen zo bijna pijn aan je ogen hahaha. Het is niet mijn mooiste meesterwerk, maar evengoed, ik vind m wel gezellig!
tot de volgende keer!!!

1 lieve reacties:

Anneke Wijers zei

Heel leuk Ellen!
Juist die kleuren; echt vrolijk zo!

Ik heb trouwens al bijna een 12" album vol.
Allemaal van de schoolfotograaf en nog foto's waar ik opsta op school.
Dus echt: "all about me"