Pagina's

maandag 3 november 2008

Jonas

Vanavond was er weer een online crop op Scrapsite. Dit keer was de sketch:

Hij leek mij best heel moeilijk, maar na wat ruzie met de naaimachine is het toch nog gelukt!! Dit is mijn uitwerking:

Ik heb gebruikt gemaakt van bruin cardstock en papier van Kaiserscrapbook. Verder zijn de bruine bloemetjes en het lint van de RAK die ik laatst met Halloween van Patricia heb gekregen. De kleine bruine bloemetjes en kleine knoopjes zijn van de Action :p. En het labeltje van Pink Paislee. Als laatst heb ik me nog even uitgeleefd met de hotfix en kleine groene steentjes. Die zie je alleen op de foto niet zo goed terug...En vergeet niet te kijken naar mijn eerste kunsten op de naaimachine he!! Ik vond zo leuk om weer even te kunnen scrappen. Door de verhuizing die eraan zit te komen heb ik zo geen tijd en inspiratie meer, maar hierdoor word ik toch weer even aan het scrappen gezet, heerlijk!!
Hope you like it!!!!

2 lieve reacties:

Unknown zei

Ohhh die is gaaf Ellen! Is het toch nog goed gekomen ;-)

Hanneke van der Linde zei

Gave lo zeg!!!