Pagina's

dinsdag 15 juli 2008

Slapen met Dikkie Dik

Laatst zag in SBM zo een leuke lay-out, die MOEST ik gewoon liften.

Dit is m geworden: (licht weerspiegelt een beetje in de foto)


Hoe lief ligt Lucas met zijn Dikkie Dik knuffel op de bank bij oma. In slaap gevallen na al het spelen. Maar onder dat lieve slaapgezichtje, schuilt een bengeltje!!

Verder heb ik vanavond nog een LO gemaakt, deze keer met de kleur wit als ondergrond.. Voor mij een nieuwtje! Ook weer even lekker aan de gang met de hotfix en ik heb gemerkt dat ik nog wel wat mag oefenen met de Puffy paint...maar, oefening baart kunst!!


Hope you like it!!

Greetzzz

2 lieve reacties:

Yvette zei

Hoi!
Ik kwam toavllig op je blog terecht. wat een mooie dingen maak je! Ik vind de lo van Gierhoorn erg mooi! Ik heb dezelfde foto's nog liggen, moet ik ook nog steeds doen, hihi.
Groetjes Yvette

Janine zei

heej heej
Wat heb je een leuke LO's gemaakt!
Die van Giethoorn zo lekker fleurig, maar ben helemaal weg van die; slapen met dikkie dik! Heel gaaf!